суботу, 4 лютого 2012 р.

#твікіно: свято наближається, свято наближається

Що? — перше в історії Львова масове #твікіно — #ТойХтоПройшовКрізьВогонь Михайла Іллєнка, одного з трьох геніальних братів-режисерів; фільм, який називають кращим українським кіном з часів "Тіней" Параджанова (1964р.).

Де? — Львів. Планета Кіно (Ашан).

Коли? — 9-го, 10-го або 11-го лютого (голосуємо!).
Аргументи за 9-те: 1-відкриття, 2-можливо буде режисер (!!!!!!!!!!!!!!), 3-зручно тим, хто має плани на вихідні за межами міста.

Чому? — а чому ні?

Погода? — приблизно -10С (тобто незрівнянно краще, ніж останнім часом).

Ціна? — уточнюється. але всі пам'ятають, що це вклад в українське мистецтво і власний духовний розвиток, тому не жмуться.

Про фільм? — знайти в мережі простіше простого. Особливо раджу ось це інтерв'ю: http://www.lvivpost.net/content/view/13549/527/



А ось #твісписок тих, хто йде:

(то я)
@chorna_kiwka
@rostyslav
@voldes
@Dumy4ka
@getintothejam
lesyk_m — який якимось чином досі не має #твіакаунту
@veta_twig
@Petro_Kryvyi
@p1f


Хто ще? — ??

Бронювання? — Зв'язувалась з кінотеатром. Ось, що вони написали:

Доброго дня!
Розклад сеансів з'явиться в понеділок-середу (це визначає
адміністратор). Забронювати можна буде, як тільки з'явиться розклад.
Доповнити і уточнити інформацію Ви можете за телефоном 032 229 55 03
(адміністратор кінотеатру м. Львів, Швець Олег)
.

Таким чином час на зголошення ще є. Спішіть-пишіть)


a_v


P.S.: Заходьте в коментарі через #твіакаунти або принаймні лишайте свої ніки, бо як я вас всіх впізнаю? :)

P.P.S.: Білочка може цього не робити. Вже впізнала.


#ОстаточнийТвісписок:

@anima_vera
@Rostyslav
@TossFromUA
@blondboyua x1
@blondboyua x2
@taras1k
@Dumy4ka
@chorna_kiwka
@getintothejam
@pryshchepka
@mrpetruccio
@ribel
@tzycore
@yusilver
@rinsfire
@p1f x1
@p1f x2
@lesyk_m, у якого все ж таки щойно з'явився акаунт в тві! :)
@Ola_bilo4ka x1
@Ola_bilo4ka x2
@pigovich




Всі є?

Ціна одного квитка: 55 грн + 3 грн (бронь) = 58 грн.

Наші місця: 4 ряд: 4-13 місце; 5 ряд: 4-13 місце та багато інших :)

#Твізустріч 9-лютого, четвер, о 18.30 біля входу в кінотеатр — Ашан, 2 поверх (за правилами мусимо викупити квитки за годину до сеансу).

Пропозиції? Запитання?

64 коментарі:

  1. 9-го - повністю влаштовуює...
    10-го - також підходить
    11-го - 50 на 50

    ВідповістиВидалити
  2. мені нормально і 9го і 10го, так що як більшість))

    ВідповістиВидалити
  3. будь-яке число на разі підходить (хоч і не виключаю якісь форс-мажорні обставини, які зможуть завадити). підписуюсь.

    ВідповістиВидалити
  4. пятниця я мінус( субота - неділя плюс

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. всмислі мінус? шось мені це не нра(

      Видалити
    2. тут нема пропозиції про неділю. натомість більшість голосує за четвер.

      Видалити
  5. а я?) я теж з вами!
    Мені найкраще 10 чи 11
    Але якщо всі вирішите йти 9,то я теж)
    @veta_twig

    ВідповістиВидалити
  6. 9го не впевнена що зможу, але буду дуже старатись:)
    поки нічого не обіцяю..

    ВідповістиВидалити
  7. 9-го або 10-те (без різниці на котру годину)-підходить.

    11-того - я пас.

    ВідповістиВидалити
  8. 10 краще, але і 9 з натяжкою +.

    ВідповістиВидалити
  9. Вже відома вартість?На котру годину збираєтесь?

    ВідповістиВидалити
  10. телефонив зранку адміністратору "Планети Кіно" в ашані, каже є вечірні сеанси цього фільму 19.30 та 21.30, про вартість не змогла відповісти... планую бути на 19.30 з колегами))

    ВідповістиВидалити
  11. вартість 55 грн, по-моєму більше не треба, оптимальні місця. І бронювати треба і можна вже
    https://cabinet.planeta-kino.com.ua/hall/?show_id=21525&theatre_id=pk-lvov&lang=ru

    ВідповістиВидалити
  12. Отже, перемагає четвер, 9-те лютого. Сеанс на 19.30.
    Перекличка!
    Хто йде точно-преточно?

    ВідповістиВидалити
  13. Кожен сам собі бронює, чи всі разом?...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. я бронюю, всім хто до ранку зголоситься.

      Видалити
    2. Я з Вами йду) але мені не бронюй, я завтра собі куплю сама квиток, бо я можу трохи запізнитись в четвер ;)

      Видалити
  14. I ще менi два квитки забронюй будь ласка :) @blondboyua + моя дiвчина

    ВідповістиВидалити
  15. точно-преточно @pryshchepka

    ВідповістиВидалити
  16. Прийднуються @ribel та @tzycore. Найкраще було б 10го, але 9го - також нормально.

    ВідповістиВидалити
  17. і я на #твікіно хочу :) @yusilver

    ВідповістиВидалити
  18. 13-ті місця не заброньовані ні в 4 ні в 5 ряду!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ага, я вже бачила. то ми з @chorna_kiwka досягли ліміту бронювання місць і через свої акаунти не можемо цього зробити.
      спробую з іншого.

      Видалити
  19. +1 @yurijdvornyk.
    Процентів 90, що буду. Місце вже забронював у секторі твітерян.

    ВідповістиВидалити
  20. Так в який день буде тві-перегляд? А то щось не зрозуміло ні з коментарів, ні по хеш-тегу..

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. оновлювався текст самого посту цього блогу.
      шукай необхідну інформацію під "#ОстаточнийТвісписок:"

      Видалити
    2. Бачу оновили вже і тут! Тоді до завтра)

      Видалити