понеділок, 16 вересня 2013 р.

Страх


Якщо я живу у мильній бульці, ти живеш у клубку. 
Твій клубок — це сумніви і страх довіряти. 
Моя булька — це ілюзії і ефемерна реальність, 
Яка маскує моє обличчя, глушить шепіт душі.


Моя мильна булька може луснути, тоді я втрачу все. І може навіть всіх. 
Хоча ні, певно таки хтось лишиться.
Якщо твій клубок трохи збільшиться — він задушить тебе. 
Якщо ж порветься — почуватимешся беззахисним і буде дуже моторошно.

Мусиш розплутувати. По трохи. 
Кажеш, що намагаєшся? Але одному не вийде.
Було б значно легше, якби ти розібрав цю стіну по каменю,
Чи хоча б відхилив завісу, якою прикрив стіну.

У тебе нічого не виходить, бо ти весь час боїшся. 
Замість того, щоб цінувати те найважливіше, що в тебе є 
(власне, завжди було і буде) — твій дім і твоє місто, — 
Ти обираєш за пріоритет те (і тих), що тягне тебе додолу. 

Те, що блискуче, але хитке і не певне. 
Те, що далі, а не те, що поруч. (краща здобич — ще не здобута здобич).
Тих, хто обіцяють, але ніколи не виконують. 
Тих, хто не певен, чого хочуть і не готові довіряти тобі.

Дім — це ті, хто завжди буде, 
Коли нікого іншого не виявиться поруч.
Місто — це там, куди ти повертатимешся
Після кожної подорожі, вдалої і не дуже.

У мене нічого не виходить, бо я весь час думаю:
А що, якщо це все дарма і насправді все, що в мене є це порожнеча?
Ніколи не кажу, що відчуваю, бо раптом насправді не відчуваю,
Раптом доведеться шкодувати.

Часом я роблю великі-привеликі зусилля,
Долаючи власні страхи і сумніви, які все ж менші, ніж твої,
Я дозволяю тобі відхилити на мить завісу
Стіни ж у мене взагалі немає, тільки напівспалені і напівзбудовані мости.

Занурюєш палець в бульку і торкаєшся до душі. 
Не чиню жодного спротиву, хоч і тремчу від страху. Таємно.
Колись моя булька може стати каменем.
А мені часом кортить стати сталкером, непробивним і бездушним.

Ось, що коїть з нами страх.


*

Ледь простягнувши руки,
Щойно віддавшись обіймам.
Капітулюємо вправно,
Рішення всі ненадійні.

Не віриш зеленоокій.
Не даєш жодного шансу
В жилах тече неспокій.
Не буде нового альянсу.

Перед очима блюр
Дим задурманює мозок.
Вибратися б з цих баюр,
Наслухались вдосталь казок.

*

Страх, страх, страх.
Один з найбільших людських гріхів. 
Зробив тебе одним із своїх дітлахів.
Розвіяти б його на лютих вітрах.
Страх... Для невдах.


Немає коментарів:

Дописати коментар