пʼятницю, 18 січня 2013 р.

Улюблене з Sex and the City

Секс і Місто — єдиний серіал, який я подивилась повністю. Ба навіть, більше, ніж один раз.
Це складно пояснити, чому так. Я завжди стверджувала, що не люблю, не дивлюсь і не бачу сенсу в серіалах. Знаю, що є чимало прихильників стежити за багатосерійними сюжетами і може й справді деякі з цих сюжетів варті уваги. Проте, для мене це безпідставна трата часу, до того ж, персонажі та одноманітність швидко набридають. Якщо вдаватись в деталі і бути відвертою, то признаюсь, що були певні спроби — Друзі, симпатичний Хаус, може ще щось... Ага, Твін Пікс і Амерікан Хоррор Сторі! Проте, щоб усі сезони, від початку до кінця, та ще й із зацікавленням — то ні. З Секс і Місто у нас теж спочатку не складалось. А потім, може зо три роки тому, він мене якимось чином (не без впливу середовища) втягнув. Здається, я не традиційна прихильниця цього серіалу. Жодного з персонажів я не можу назвати улюбленим, з жодним не асоціюю себе і не певна, що хотіла б мати когось схожого на них серед своїх друзів. Проте цілісність і продуманість образів, а ще той факт, що серіал рясніє просто фантастичними перлами, не залишили мене байдужою і час від часу якийсь рендомний епізод має здатність надзвичайно підняти настрій.



Ось деякі із перлів, які особливо подобаються: 




Керрі: Нащо мати дівчину у спідниці, якщо можна мати дівчину з реклами спідниць.

Міранда: У мене є теорія: чоловіки таємно ненавидять усіх вродливих дівчат, бо саме такі дівчата принижували їх у школі.

Міранда не могла встояти перед своїм образом, що відбивався в окулярах Скіпера.

Керрі: Було б круто, якби я не озирнулася

Шарлотта: Якщо перше побачення закінчується сексом, далі у вас буде тільки секс.

Керрі: Може в чоловіків алергія на моногамію?!

Міранда: Щоб мати гарного чоловіка треба просто народити його.

What if I am? If you am, you am..!

Керрі: У всіх стосунках настає момент, коли романтика поступається місцем реальності.

Саманта: Всі відомі мені стосунки базуються на брехні та взаємних ілюзіях.

Нью-Йорк — місто, яке рухається так швидко, що недільну газету ви отримуєте в суботу.

Керрі: Я хочу, щоб ти познайомився з моїми подругами. Супермен: Я і так чудово знаю твоїх подруг. Шарлотта брюнетка, Міранда руденька, а Саманта — торба з неприємностями.

Керрі: Нехай вогонь винайшли чоловіки, зате жінки першими навчилися ним гратися.

Стенфорд: У мене три психіатри: один, щоб мене жаліти, другий, щоб лаяти, а третій — просто гарний чоловік.

Міранда: Гетеросексуальний святий грааль.

Міранда: Повіриш ти, повірить і він.

Керрі: "Я люблю тебе", — маленька фраза, яку прагне почути кожна дівчина через тиждень після знайомства.

Саманта: Ідеальний кандидат завжди кепський у ліжку

Керрі: Ми зберігаємо старі сукні, а старих коханців викидаємо без жалю.

Керрі про свій перший (і єдиний) поцілунок з дівчиною: Це було не так вже й погано; на смак як курка.

Причина, чому люди ходять на перші побачення — це надія на прощальний поцілунок біля вхідних дверей. На секунду все завмирає, коли двоє людей схиляються до можливого спільного майбутнього.

Керрі: Найгірші хлопці — ті, які погано цілуються. Ну гаразд, вони найкращі з найгірших.

Керрі: Я почула власну брехню і зрозуміла, що він мені подобається. Щойно я усвідомила, що знову брешу, я зрозуміла, що він дуже мені подобається.

Саманта: Якщо здається, що ідеальних чоловіків не буває, може правильно й здається.

Міранда: Скиглимо, коли в нас немає хлопців, і скиглимо, коли вони в нас є.

Саманта:  Змагання з колишніми коханцями завжди існує. Воно полягає в тому, хто помре більш нещасним.

Саманта: Моя мати в моєму віці мала трьох дітей і п'яного чоловіка. А я маю трьох п'яних подруг

Керрі: Ми зациклюємось на стосунках, які вважаємо незакінченими.

Керрі: В мене сьогодні був наймиліший оргазм в житті і всеодно Саманта мене пересексила… 

Керрі: Коли чоловік діє нахабно, кажуть, що він романтик. Коли так діє жінка, то вона або у відчаї або божевільна. 

Саманта: Коли розлючується чоловік, він суворий, а коли жінка, — вона емоційна.

Керрі: Цікава штука наші потреби. Іноді, коли їх задовільняють, потреби відпадають самі по собі.

Керрі: Не люблю чоловіків з таксами. Не дає собі раду зі справжнім псом, з жінкою не справиться тим паче.

1 коментар:

  1. Хех, а в мене до цього серіалу двояке ставлення. З одного боку, я його теж передивилася, однак без особливої цікавості, але з іншого боку - перлів в нього й справді набагато більше, аніж у іншому рядовому серіалі.
    Твої вибрані цитати закинули думку переглянути його знову :)

    ВідповістиВидалити