вівторок, 16 листопада 2010 р.

Знаєш чому?


Знаєш, чому ти мені подобаєшся?

Бо ти впертий, як віслюк. На кожне моє спонтанне необдумане гучне «ні» ти тихо кажеш «так». Щоразу, коли я кажу «чорне», ти кажеш, ні не «біле», бо тоді ти б мені геть не подобався, а «червоне», і це найкращий у світі компроміс.
Бавишся, що нескромний, хоча насправді скромний.
Тютюн і алкоголь не пасують тобі, а ти й не цікавишся цим. Лайка теж не пасує, але часом, коли ти бавишся, що нескромний, вдаєшся до неї. Виходить кумедно і ти вмить перестаєш.
Впевнений в собі, але не на 100% і переважно цього замало, однак, далеко не самовпевнений, що просто чудово.
Інтелектуальний, але про це не знає широкий загал, оскільки не амбітний і не прагматичний. Талановитий, про це загал знає краще, бо таке годі приховати.
Відвертий, але всім ділишся вдяючись до чисельних дотепів. Ну, це не дуже подобається. Проте, це теж унікально.
Надто ніжний і делікатний і надто боїшся не скоїти дурницю і, головне, не образити, тих, хто тобі не байдужий. Це зворушливо і викликає захоплення. Однак, твоє добре велике серце принесе тобі більше горя, ніж втіхи, бо у своїй щирості ти беззахисний перед акулами, які домінують у світі. Гаразд, хай не домінуюють, але мають ох який великий нищівний вплив.

То як, я подобаюсь тобі?
Кажи «ні» і втікай щодуху.

2 коментарі:

  1. оТ яка ти насправді! Ти хочеш бути поганою. Тобі подобається образ такого собі поганого дівчиська. Але насправді ти не така, ти просто акторка. Мушу визнати, майстерна акторка.

    ВідповістиВидалити
  2. Мене так веселить спостерігати за тим, коли хтось стверджує ніби знає мене... дитяче самонавіювання — це завжди кумедно і по-дитячому щиро.

    ВідповістиВидалити